2011-12-19 ? 23:43:57

hjärtat

Min älskling kom nyss hem, vi hade ett litet och otroligt onödigt litet gräl. Som var helt obefogat! Men han kom hem med chips och dipp som han vet att jag är galen i haha! Och förklarade att det inte var mig han var arg på och bad om ursäkt. Det var inte alls en stor grej utan jag hade redan glömt bort det! men han va så söt.. <3

Nu ska jag tända lite ljus och leta fram något mysigt att titta på innan det är dags att gå och lägga sig. Plikten kallar ju som vanligt i morgon. Men på Torsdag börjar min ledighet! Och då ska jag och min älskling iväg till Ikea. Det är tydligen helt spikat haha! Men med min ledighet innebär också att jag har Toddy<3! Ska bli så himla roligt!

Det ska bli extra roligt också just pga att jag just nu läser en helt sjukt gripande bok som heter "Hästar Berättar". Den har fått mig att tänka till väldigt mycket, och jag ska prova lite olika saker på Toddy då har jag tänkt. Det är en bok som ALLA hästintresserade borde läsa. Förövrigt så skrattade han igårkväll och sa att han tycker att jag är så söt som ligger och läser hästböcker på kvällarna. Jag kunde helt enkelt inte slita mig från boken! Så otroligt gripande och mitt hjärta BULTADE nonstop och blödde och gjorde så ont imellandåt Och jag har bestämt mig, jag ska bli djurkomunikatör. Och jag ska lära mig att älska alla!


                       Bild på mig och min älskling från sommaren 2009
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!