2011-12-30 ? 19:45:29

fotografier









Har ju fått prova ett annat objektiv som jag egentligen skulle köpa. men det saknar egen autofokusmotor så man måste ställa in fokusen manuellt vilket är VÄLDIGT svårt.. Men bjuder er på några bilder som jag blev nöjd med. Dock så är jag väl inte så nöjd med bilden på mig själv. Men lägger upp den bara för att det är första gången min mamma ens provar min kamera, och hon lyckades ställa in fokusen riktigt bra på första försöket! Vilket min pappa då INTE lyckades med haha!

ÅÅh vad jag önskar mig ett precis likadant objektiv fast med autofokusmotor..!
Morr på att min kamera inte har en egen sån motor i sig....

Kommentarer
Annso

sjukt snygga bilder! Lägtar tills jag får råd att köpa en just kamera! Blir så inspererad när jag ser dina bilder! Kram <3

2012-01-19 @ 20:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!