2011-12-04 ? 02:07:40

flytta hemifrån, hälst nu!



Behöver jag säga att jag längtar tills jag får en egen lägenhet? jag bor ju hemma hos mina föräldrar för tillfället, men går allt som det ska vilket jag tror och hoppas så har jag min egna lägenhet ganska snart!

Så, med andra ord sitter jag på ikeas hemsida och spånar på grejejr som man kan behöva vid en flytt. Har ju vanligt krimskrams och diverse möbler som jag tar me dmig den dagen det är dags för mig att flytta ut. Men lite nytt och fräscht behöver man ju? Och glas bestick, glas, tallrikar, klädhängare, skoställ mattor och sånt måste införskaffas! Men jag vill ju inte bara handla grejjer på ikea såklart. Men här ovan har jag plockat ihop lite prylar som jag vill kika närmare på vid ett besök i butiken.

Undra om ikea har mellandagsrea dom också?
För isåfall vore det ju väldigt passande att shoppa lite i förebyggande syfte då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!