2011-12-09 ? 18:32:13

Ett år av sorg..

Vad är meningen med det här året? Det värsta året någonsin.. Eländet tar aldrig slut. Jag har fått ännu ett dödsbud. En person har avlidit som verkligen hade behövts på denna jorden. Han tillförde verkligen så mycket, framförallt med sin enorma kunskap.

Jag vill bara att det ska bli 2012 nu! Jag orkar inte med mer tragedier. För detta året har verkligen varit helt fruktansvärt, många unga runt mig har gått bort. För unga för att dö...

Så mycket sorg som finns inne i mitt bröst. Känns så tungt.. Trotts att det inte var en av mina närmaste. Men det här året har varit det tyngsta i hela mitt liv. Jag hoppas och tror att nästa år kommer bli ett ljust år fullt av liv, kärlek och glädje.

Ett till sånt här år orkar jag inte...

Kommentarer
Jonna

Det här året har varit..Allt har hänt denna sommar... hemskt.. Men bra ibland..

Vi har förlorat 1 häst, Som betydde väldigt mycket för oss..

Hon hade alltid funnits där. ( hon hade ett föl, och det fölet lever nu utan mamma )

Riga, som dog.. Jag och min kompis fick mata hennes föl inne i boxen där hon låg... URS !

Sen var det ett till sto som skulle ha föl, Barcelona, och hennes föl dog innan det kom ut.

Veterinären var där och fölet kom inte ut, och Barcelona ramla i splitt så hon kunde inte gå normalt på hela sommaren.

Sen dog min Morfar, Min hund+ min morbrors hund avlivades, 2 katter..



Detta år har verkligen varit hemskt.

Och att få vara med om det är också hemskt..



Kämpa på ! <3



( jätte fin bloggen är )

2011-12-09 @ 19:00:36
URL: http://janakanon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!