2011-12-14 ? 21:46:13

Änglar <3



Äntligen är änglaorakelkortleken min<3!!
Som jag har längtat efter dom.. ÅÅhh, går inte att beskriva hur glad jag faktiskt är!!! Nu jäklar ska det ta fart för mig coh min andlighet! Drömde förövrigt om änlarna inatt, och i idag då jag satt på bussen till jobbet hittade jag en fjäder insnurrad i mitt hår! Hittade den då jag redde ut en tova.

Änglarna sänder ofta vanliga fjädrar som tecken.
Ochjag har a-l-d-r-i-g  tidigare haft en fjäder intovad i mitt hår!?!
Ni får tro vad ni vill, men jag tror att det var en fjäder från änglarna.
Som ett tecken på att jag är på rätt väg!

Förövrigt har jag mina funderingar på att gå en kurs i djurkominikation.
Då jag vid flera olika tillfällen och av olika personer blivit tillsagd att
jag borde gå det spåret. Korten säger det ofta till mig också!
Men har även funderingar på healing. Men det blir senare...
Först ska jag utväckla min medialitet :) <3



                        En bild på fjädern i mitt hår från i förmiddags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!